Nervös

Hej på er alla :) Söndag igen och det är ett typiskt söndags väder!

Min helg har varit lugn & skön. I fredags tog jag bara det lugnt, handlade lite och beställde pizza till idol, det kändes verkligen som fredagsmys!

Min lördag, det var en lång sådan, gick upp vid 07.00, och städade, tvättade och diskade. Därefter körde jag till pappas jobb för att städa lite till :)...(Nej, så kul är det inte att städa :P) och sedan vidare på en massa andra ställen eftersom jag hade en hel del ärenden att göra. När jag var färdig med det, var det plugg som gällde i några timmar och det känns verkligen som att jag förstår mer nu än innan, men jag är fortfarande väldigt nervös inför tentan! Kvällen var lugn och skön.

Idag är det den tråkiga söndagen igen. Hade totalt glömt att ställa om klockan, och när jag vaknade kollade jag vad klockan var och då var hon 06.45, men eftersom jag inte kunde somna om gick jag upp och satte mig vid datorn, då klockan på datorn var 05.45.. hmm blev lite fundersam först, men jag insåg ganska snabbt att jag glömt ställa om klockan :).

Det kändes förjävligt att vara uppe 05.45 på en söndag, varför kan jag inte sova som alla andra kan? hur svårt kan det vara att slappna av och blunda? Är det tentan som gör att jag inte kan sova? känns som jag har den i tankarna hela tiden faktiskt.

Visst har jag alltid varit morgonpigg, men inte SÅHÄR morgonpigg!

Jag har i alla fall gjort lite nytta hela förmiddagen, har städat, rengjort och kalkat av i badrummet, det behövdes verkligen kan jag säga, så nu pausar jag genom att skriva lite blogg. Får väl fortsätta med mitt pluggande idag också. Jag är så jävla nervös inför den här tentan, varför ska det vara så invecklat? eller, ja jag tycker i alla fall att det är ganska svårt.

Nej nu ska jag fortsätta med allt. Vi hörs, XOXO Lisagirl :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Lisa, Varför laddar du aldrig upp bilder för? :) Jag vill se hur kul du har det i den tråkiga staden :) Puss!

2009-10-26 @ 21:39:45
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0