Back to monday!

Heeeeeeej på er!

Ny vecka och nya möjligheter!
Min helg har varit helt kanon bra, en av dem bästa på väldigt länge fatiskt.

I fredags körde jag in till stan på hemmakväll och inhandlade lite godis, jag hade en allmänt lugn och skön fredag.

Min lördag bestod av städning & på kvällen blev det fest hos Annsan och det var verkligen riktigt trevligt måste jag säga. När det började bli dags för utgång gick vi till Banken och där träffade jag en massa gamla vänner som jag inte sett på flera månader, eller kanske till och med år. Det betydde verkligen oerhört mycket att få se alla, både gamla och nya ansikten. Det var en kanonkväll.

Jag tog nattbussen hem och var pigg som en lärka när jag kom hem, så det blev film på det, la mig runt 05.30 och därefter hade jag ställt klockan på halv åtta utan att jag visste om det, men det var inga problem :).. Fick en del gjort igår, det behövdes verkligen. Hade jag inte gått upp när klockan ringt, hade jag säkert bara legat framför tv:n hela dagen, och det vore lite tragist att missbruka söndagen på det sättet kände jag :) haha! Jag hann både, duscha, städa, träffa mamma och pappa en stund, laga mat och så bakade jag scones på kvällen, det känns JÄTTE bra att man fick så mycket gjort faktiskt :)





Dagarna närmar sig till tentan som jag är skit nervös över, fattar inte hur eller om jag kommer klara detta. Jag fattar knappt vad jag ska plugga till eller var jag ska börja att plugga på tills tentan. Det är verkligen mer invecklat än vad jag trodde det skulle vara. Ja, vad ska man göra?...

Nej, nu ska jag göra vid mig, sen bär det av till skolan några timmar, får ju träffa min bästa klass som jag gillar grymt mycket! XOXO Lisagirl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0