Vardag igen

Jaha, då har måndagen kommit till oss ännu en gång, antar att det lär bli fler gånger :)... haha! Har inte orkat tvätta bilen i helgen, ibland är jag lite lat av mig, men jag har minsann städat hela huset... & rensat ut en massa onödigheter, så lite duktig är jag i alla fall. I Lördags blev det lite festande, och gud vad kul jag hade, det måste verkligen göras om snart igen. Min morgon startade istället med att en av mina vindrutetorkare flög av, när jag skulle rengöra rutan.. Hmm.. så det var bara till att köra till jobbet utan den, så det såg lite roligt ut, måste jag säga. Nu ikväll har jag fixat en ny, så nu är det lagat. Det enda som återstår nu är att tvätta min pärla, men jag MÅSTE göra det denna veckan i alla fall, för den ser riktigt hemsk ut nu. Igår hade jag och Frida en mys dag... och som vanligt står Wipeout på vår lista, fy fan vad jag älskar det :). Nu är det BARA 6 dagar kvar tills jag åker till min syster i Helsingborg och sedan bär det av till GÖTEBORG för att kolla på Beyoncé Knowles konsert och gissa om jag LÄNGTAR :). Det kommer även bli en hel del shopping & sova på ett riktigt fint och lyxigt hotell, så denna vecka måste jag ligga lågt med att handla en massa onödigheter. Ha en fortsatt trevlig måndag, det ska i alla fall jag ha, XOXO!



En lycklig Lisa från festen i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0