Som vanligt igen

Hej på er. Nu är allt som vanligt igen, det har varit riktigt skönt att vara ledig så många dagar som jag har varit... Har varit ledig sedan i torsdags :). I onsdags blev det fest här hemma & jag hade förväntat mig en myskväll med Frida, men nej, men det var lika trevligt med fest :)...

 & i torsdag började vi med att ta bort stora grenar från Eken & på kvällen var vi i Helsingborg & i Löddeköping :). I Fredags Var jag i stan på förmiddagen och sökte lite jobb, & på kvällen blev det fest för hela slanten här hemma som INTE heller var planerat haha :)...

I Lördags var jag ganska seg, men jag och mamma körde till Hässleholm och shoppade & sökte lite jobb :). Min syster kom hem idag & hade med sig lite saker till mig :).... Igår var jag väldigt trött, natten till igår var jag och Frida uppe hela natten, vi gick nog och la oss runt 04.00 haha. När jag kom hem slog jag in presenterna tills jag slutar på jobbet, så nu är det också fixat :). När jag vaknade upp idag, Söndag, körde jag och inhandlade en hel del mat & på kvällen bjöd jag hit Frida och Alex på bakad potatis och skinröra, jag visste att hon inte kunde motstå det :)

 Jag känner att jag har gjort en hel del nytta också nu när jag varit ledig så många dagar :), skönt! Nu slutar jag snart på jobbet, får väl se vad som händer därefter. Idag, måndag bär det först av till tandläkaren & sedan jobb, min kväll blir lugn och skön :).... XOXO!




:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0