Mors dag

Tjena! Jag vet att jag måste bättre mig på att skriva :). Denna vecka har jag minsann haft fullt upp, jobbat över en massa timmar, på grund av min förbannade tandläkare som inte kan göra någoting rätt. Gissa om jag har ont i munnen nu! Detta var fan ta mig droppen, så nu byter jag tandläkare. Det är väl meningen att man ska få hjälp hos tandläkaren och inte ha det ännu jobbigare när man kommer där ifrån?... Den skit hjälpen klarar jag mig bättre utan! Nog om det. Som sagt har jag jobbat otroligt mycket mer denna vecka, så jag har inte haft tid till någonting alls.


Vi har nästan tagit bort hela vår Ek på trädgården nu, det är bara stubben kvar :), det känns verkligen underbart. Min helg har varit lugn, eftersom jag haft så ont efter det senaste tandläkarbesöket i fredags, så det blev en lugn helg för min del. Jag och min plutt körde runder i stan och larvade oss, men fy bubblan vad kul vi hade så länge det varade :).



 Idag är det Mors dag och min massa kommer att få en korg med två blåa kaffekoppar, ljusstakar & romtryffel kaffe :). Jag hoppas det går hem. Min kväll blir en lugn och skön dag ute i solen, Ha en trevlig dag XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0