Beyoncé Knowles i GBG

Heej, gud vad jag har haft fullt upp denna vecka! Åkte till min syster i söndags och shoppade en hel del på Väla, eftersom vi skulle bege oss till GBG i måndags morse :). Vi kom fram till GBG ungefär runt 11.30 och efter att vi ställt in all vår packning på hotell rummet började shoppingrundan :). Vi gick överallt i Göteborg kändes det som :) Jag handlade en massa kläder och jag är helnöjd.

På kvällen skulle vi till Scandinavium eftersom vi skulle se Beyoncé där och det var så underbart bra, det går inte att förklara i ord. Både rösten, utseendet och dansandet kunde inte bli bättre. Jag önskar jag hade varit som henne, den kroppen är helt underbar! Allt har varit så otroligt bra, maten, människorna och allt som jag gjort har varit kanon. Mitt i hela konserten dog min kamera och jag hade ändå laddat den innnan, men jag fick en massa bra kort som tur var :).

 Ångrar mig inte en sekund att jag följde med, tvärtom! Jag köpte hur mycket som helst... 6 par leggings som man kan ha både som leggings och byxor, solglasögon, röd topp, jacka, en massa små saker på Lagerhaus som är bra att ha och naturligtvis blev det lite cider efter konserten för vår del efter en annorlunda bilfärd hem från Scandinavium till hotellet. Haha.. det var en idiot till taxi som inte hade någon aning om var vårt hotell låg, även om han skrev in det på GPS:en... han körde säkert  fel 3 gånger, vi kom ut på motorvägen & så började han och backa mitt i en rondell...Hmm.. jag trodde verkligen inte vi skulle komma hem. I vanliga fall tar det 5 minuter med taxi från Scandinavium tills det hotellet men vi satt där nog i en halvtimme. Snacka om idiotiskt!!.... :).

 Vi fortsatte och shoppa dagen efter också :)... får ju passa på fram tills tåget gick hem, det är inte varje dag som man är i GBG :). TACK för allt syster... de här dagarna har varit helt underbara, och vi har gjort så mycket kul. Det har bara varit 2 dagar men det känns som en hel vecka, eftersom vi gjort så otroligt mycket saker & haft saker att titta på hela tiden... TACK!

När jag kom hem packade jag upp allt, och jag hade verkligen saknat min sambo otroligt mycket, kände som om vi hade varit ifrån varandra mycket längre. I onsdags var jag tillbaka på jobbet igen, men som tur var så var det bara 3 jobb dagar för mig :). Igår, var det Fredag och då blev det fest eftersom Linda fyllde 22 år :). Jag hade riktigt kul, alltid lika kul att träffa en massa nya ansikten, och även gamla som man inte träffat på länge.

TACK för igår :). XOXO Lisa!



Jag


Syster


Beyoncé


Beyoncé


Beyoncé



Beyoncé


Beyoncé


Beyoncé



Linda, Johanna och jag



Jag & Frida




Honken, Jag, Frida & Åkesson :)






Kommentarer
Postat av: Emma

Vad snygg den vita koftan var :) Köpte du den med?

2009-05-16 @ 16:34:58
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0