Wonderful day

Lördag idag, och jag blev lite besviken över att jag inte vaknade upp av att solen tittade in i vårt sovrum. Min förmiddag bestod av en shoppingtur tillsammans med mamma, köpte lite små saker som jag behövde och naturligtvis något till Rasmus som jag ska bli gudmor till. Åh vad det är mysigt att gå runt bland baby kläderna, det var så otroligt kul att titta på alla små söta kläder till de nyfödda barnen. När jag kom hem gjorde vi lite nytta här hemma och det känns SÅ skönt. Jag har tvättat, städat och sopat löv ute på trädgården, nu fattas bara solen :). Det var meningen att vi skulle grilla ikväll, men eftersom det inte är något vidare väder, så får det bli något annat gott. Vår Lördagskväll bestod av bowling tillsammans med Linda & David och gissa vem som vann hela skiten, jo JAAAAG... Jag som alltid har varit skit dålig på all sport, vann bowlingen. Jag trodde inte mig själv, att en sådan liten grej kan göra så mycket, hela min helg blev helt plötsligt SÅ mycket bättre. Det känns så otroligt bra att något roligt hänt nu på helgen, tanke på att min vecka har varit åt helvete hela veckan, så TACK för att vi träffades ikväll och hade så otroligt kul! TACK till alla er som gjorde min lördagskväll riktigt UNDERBAR! Ha en fortsatt trevlig lördag. Xoxo Lisa ;)




Linda och jag :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej smulan. Jag tycker att du är en duktig pedagog. Du ser barnens behov och det är en styrka. Ibland blir man tvungen att svälja stoltheten, men vad händer om du gör tvärtom? Kan det bli värre? Vad har du för alternativ? Fundera på detta. Du står dej själv närmst och du måste oxå få må bra. Säg ifrån! Kanske de personer det handlar om får sej en tankeställare och kanske till och med börjar respektera dej... Jag älskar att arbeta med dej. Så det så! PUSS

2009-03-22 @ 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0