Womans

Tiden går otroligt fort. I onsdags var det verkligen INTE min dag, men det var i alla fall Våffeldagens dag. Dagen började med att några minuter innan jag skulle köra till jobbet så kollade jag hur dags jag började de två sista dagarna denna vecka, och då stod det klockan 08.00, så tänkte jag att det var skönt, eftersom den senaste tiden har jag börjat klockan 07.30. Precis innan jag kör börjar jag läsa lite om mina högskoleansökningar och klockan tickar. När klockan var ungefär 10-15 över 7, tänkte jag att nu kör jag så slipper jag stressa och när jag kommer till Knislinge, insåg jag att jag börjar ju fan 07.30 idag, så det var bara till att lägga plattan i mattan och försöka komma så långt jag kunde, men eftersom jag redan hade börjat, var jag tvungen att ringa och meddela att jag blev lite sen. När jag väl kom fram, var det tydligen ingen direkt som hade märkt att jag var sen. Hemvägen från jobbet var inte bättre, Jag höll på att krocka och jag var helt chokad de sekunderna efter att allt hänt, men jag är så otroligt glad att jag fortfarande är på benen, Nu har man i alla fall fått en tankeställa. Efter jobbet gjorde jag Våfflor och tog med dem till min favorit  Rasmus, vi hade en mycket trevlig kväll. Igår var det torsdag och jag tvingade mig själv att sätta mig i bilen igen och köra, det var det enda sättet att försöka få bort rädslan, men varje gång jag passerar den vägen där jag höll på att krocka, så tänker jag på det. Vi var på HLR-utbildning på jobbet idag, det är verkligen nyttigt att göra det med jämna mellanrum, det är bra att man får göra det ibland. Efter jobbet träffade vi Frida och Alex. Idag är det FREDAG, LÖN och Lisa jobbar 08.00 - 14.00, så det blir en kort dag på jobbet, UNDERBART. Efter jobbet blir det till att lämna några papper i Önnestad och sedan hem och ta en skön dusch, kanske det slinker ner en och annan cider ikväll, vi får väl se vad kvällen har att bjuda på :). Hoppas ni har en trevlig helg, det ska jag försöka ha i alla fall, Xoxo Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0