Jag vill, Jag känner att jag verkligen vill detta!

Söndag nu igen, tiden springer iväg som vanligt... Igår började min dag med att köra & handla lite mat, när jag kom hem var Frida & Alex här, & Frida & jag lagade Chili Con Carne. Det blev mat till en hel armé.. haha... så nu behöver jag inte laga mat på ett par veckor :P. Under eftermiddagen kom Linn & hennes pojkvän, & vi kollade på skräckfilmer & sedan på Melodifestivalen & jag tycker ABSOLUT att rätt låt vann, jag blir helt knäsvag när jag hör hennes röst! På kvällen körde vi in till stan & där träffade vi Linda & David & det var verkligen en trevlig lördag som jag hade. Idag har jag däremot tvättat & städat, mindre kul, men jag har gjort en hel del nytta :P. I Eftermiddag ska vi träffa ett par vänner & ta det lugnt, det är ju Söndag. Denna underbara SÖNDAG den 15 Mars 2009, fick vi frågan om vi ville bli gudmor & gudfar till våra vänners andra barn, som vi varit hos nu under kvällen, & gissa om jag var i chocktillstånd? Självklart ville jag det, jag älskar ju barn så otroligt mycket, & speciellt när dem är så små, söta & gulliga :)... Det känns helt konstigt & kalla mig för "gudmor" tycker jag. Just nu känner jag att jag vill börja läsa igen, jag kommer ingenstans i mitt liv med att bara sitta här & tro att allt kommer bli super bra, det blir nästan bara värre tror jag. Jag HOPPAS verkligen på detta! Ha en trevlig Söndag.. Xoxo Lisa :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0