I am trying, I am trying!

Godmorgon på er. Idag är det torsdag & jag har en lång jobbedag framför mig. Jobba 08.00 - 17.00 & 17.00 - 19.30 har vi möte & jag skulle hellre velat köra hem & bara sova hela eftermiddagen. Det har inte hänt speciellt mycket i mitt liv under denna veckan, eller veckan är ju i och för sig inte slut än :). Efter jobbet har jag mest mysit med en film tillsammans med Frida, Linn & Murre. Vi har bland annat sett Patrik 1,5 fy bubblan vad rolig den är. Det har verkligen varit skönt att slappa till en film efter att man jobbat en hel dag. Jag har sökt till Högskolan i Malmö så jag får väl se om jag kommer in där, jag är verkligen riktigt sugen på att börja läsa nu, bättre att göra det nu, än att vänta till man har en hel familj. Jag hade hellre velat gå i Kristianstad, men jag antar att jag får kämpa lite till för att kunna gå där. det hade varit så mycket bättre, eftersom det är mycket närmre & jag hade både sparat tid & pengar, men jag får väl se. Åh vad jag längtar tills jag & min syster ska till GÖTET och se konsern och inte nog med det, vi ska shoppa också, så jag har faktiskt redan börjat spara pengar, det är lika bra att börja i tid, men det är inte det lättaste när man har hus, bil och en massa räkningar hela tiden. Jag försöker verkligen ignorera allt som händer på mitt jobb. Jag försöker stå på mig men det är verkligen inte lätt, jag försöker hela tiden göra mitt bästa, men mitt självförtroende är nog inte det bästa just nu. Nu har i alla fall halva min tid gått på mitt vikariat som jag har där, så tiden bara springer iväg. Får väl se hur det kommer bli i slutet. Nog om det, nu ska jag göra vid mig och köra till jobbet. Vi hörs. Xoxo Lisa :)




Kortet är taget en underbar kväll, tillsammans med Emma :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad roligt att du har sökt till en skola:) det är verkligen ett steg framåt.



Kanske får vi starta upp något tillsammans en annan gång, eftersom det inte gick denna gången:s



Keep on going my friend!

2009-03-19 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0