Friday all night long

Hallu på er :) I natt har jag verkligen haft en hemsk natt, har mest bara funderat på allting, speciellt på mitt jobb. Jag känner att jag gör ALLT för att passa in & visa att jag kan, jag verkligen vrider & vänder på mig för att de ska se att jag kan & vill, men varför är det ingen som uppskattar någonting som jag gör? När jag fick förfrågan om jag ville jobba tillsammans med Rebecka på ett provisorium, kändes som om jag var i himelen.. jag blev verkligen överlycklig eftersom jag och Rebecka kom så bra överrens, Vi hade jobbat ihop innan & det kändes som om vi hade en hel del gemensamt. Jag blev så otroligt glad. Någon vecka innan vi väl skulle börja tillsammans ringde dem och sa att det blivit ändrat, så då blev vi satta på var sin förskola. Visst var jag lika lycklig för det, eftersom jag fortfarande hade ett jobb, men jag insåg ganska snabbt att det inte blev som jag hade förväntat mig. Nu ska jag försöka fokusera på att det är FREDAG, Jobba 08.00 - 17.00, därefter blir det en skön dusch för min del och min kära mamma fyller år :)... har inte hunnit med så mycket födelsedagspresenter till henne denna veckan, eftersom jag jobbat så länge på eftermiddagarna, så det blir nog mer inhandling av det imorgon. Jag får inte köpa för mycket, eftersom jag ska spara tills min semester! Snart kommer min kära syster hem & då ska vi beställa hotell & tågbiljetter tills vi ska till Göteborg :P Eftersom jag har haft en helvetes natt så HOPPAS jag att min kväll blir underbar :) Xoxo Lisa!





Min syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0