Sista dagen på vikariatet

Hej allihopa! Då var det sista dagen på mitt vikariat idag, den kunde nog ha varit bättre men det fick naturligtvis gå ändå. Inget vidare väder! Fick även ett samtal från anställningsintervjuen och såklart så fick jag inte jobbet, jag hade inte förväntat mig något annat, eftersom jag var där i måndags och det ringde inte förrän idag.

 Det är bara till att ta nya tag helt enkelt. Fick en otroligt fin present av ett barn när jag slutade idag, som var gjort i porslin från Kosta Boda, jag blev helt överlycklig och så fick jag ett kort till där det stod "jag älskar dig", helt underbart var det att få det! Av mina kollegor fick jag en blomma och ett kort av dem.

Det känns så konstigt att inte vara kvar på förskolan mer, jag har varit där i nästan ett halvår och nu ska jag inte köra dit mer, jag jobbade heltid och nu ska jag inte alls köra på det hållet fler gånger. Fattar inte att tiden har gått så otroligt snabbt. Jag hänger lixom inte med.

 Denna veckan har allt bara varit emot mig och jag tycker att det är skit jobbigt, men jag hoppas att det kommer något possitivt snart. Man kan inte alltid vara på topp :).

GRATTIS till alla studenter, gissa om jag vill ha tillbaka min studentdag, jag är så avis på alla er som gör det nu. Den dagen var jag så otroligt lycklig, det går inte att beskriva i ord.

Då är man ledig tills på måndag, skönt :) sen börjar sommarjobbandet i Hemtjänsten, men det är goa pengar som tur är :)

Ha en fortsatt trevlig kväll, XOXO Lisa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0