Jobb över hela midsommarhelgen

Hejhej, jaha då är 2/3 jobb dagar färdiga för denna midsommarhelgen. Ikväll är den sista och hoppas allt går lika bra som det har gjort innan. I fredags efter jobbet var jag lite fyllechaffis, och det var inte fel att köra på midsommarafton, det är alltid bra med lite extra pengar.

 Annars har min helg bara varit lugn, men det har samtidigt varit skönt att inte vakna upp med huvudvärk eller något annat :). Idag jobbar jobbar 15.00 - 22.00, därefter blir det nog bara en lugn och skön kväll för min del.

 Det verkar som om jag inte kan ladda upp några bilder, har försökt det ett bar tag nu, men det går helt enkelt inte.. vet inte vad som har hänt. Hmm... Ni får ha en underbar söndags dag, XOXO Lisa girl!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0