Good things at the same time

Tjena! Vet inte riktigt var jag ska börja. I onsdags, blev jag stoppad i en poliskontroll för första gången i hela mitt liv, och jag klarade mig utan några böter, så det känns bra att slippa slänga pengar i sjön :).... Igår (torsdags) besiktigade jag min pärla, och den gick igenom utan några problem, Lisa blev enormt glad :).

Min torsdagskväll blev ännu bättre, (förutom att vårt kylskpåp hade slutat att fungera), En speciellt person från ett av jobben jag sökt, ringde upp mig igårkväll, och eftersom jag redan har träffat butiksägaren/chefen innan när jag lämnade mitt CV så kanske det kan vara så, att detta är något mer än bara prat, eller jag hoppas det i alla fall :). Så på måndagkväll, får jag veta om detta blir något possitivt eller negativt!

Idag, är det som tur är FREDAG! Jag vaknade upp av att kylskåpet fungerade som det ska, alltid en bra start på morgonen :).
Det är exakt 1 år sedan som jag tog STUDENTEN idag, och jag kan inte fatta att det är ett helt år sedan. Hade jag kunnat, hade jag lätt gjort om det. Man blir så glad när man ser alla andra som tar studenten nu :). Det är dessutom 1 jävla vecka kvar tills jag slutar på mitt vikariat, på fredag är min sista dag. Idag blir det jobb mellan 07.30 - 16.30!

Förstår inte att jag varit hos dem i ett halvår och jobbat, tiden springer iväg och jag själv hinner inte alls med. Om allt går som planerat, (om jag nu inte får detta jobb, som jag ska diskutera med chefen om på måndag) så blir det Hemtjänsten som sommarjobb, så min sommar är i alla fall räddad, bättre att jobba än att inte ha något alls. Min kväll blir nog en myskväll tillsammans med min pluttfrida & lite alkohol!

 Hoppas att det bara går uppför för mig nu, snart är dessutom vår RIKTIGA sommar här, eller jag hoppas det i alla fall :) Ha en trevlig fredag, det ska fanimej jag ha i alla fall :) XOXO Lisa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0