Flowers

Tjena :)... Då är det söndag igen. Igår var jag i staden och inhandlade en hel del, bland annat olja och oljefilter till min pärla, inte för att något har gått i sönder, men det är bra att ha och serva den emellan åt. Framkallade en hel del foton och ska fortsätta med det imorgon, hur lätt som helst och billigt var det också.

Jag hade en underbar lördagskväll med dem bästa, vi åt även på MAX och det var riktigt gott. Idag blir det IKEA med min älskade mamma och naturligtvis blir den en hel del ramar till mina foto. Jag har kommit på att vi har bara en massa tavlor och motiv, inte ett enda kort uppe, men nu ska det bli ändring på det. Jag älskar att fixa och trixa med foto, jag tycker det är så himla mysigt.

 Jag antar att det blir en massa annat också på IKEA, det brukar bli så att man kommer hem med en massa kassar :)... Imorgon är jag ledig & då blir det ännu mer kort som kommer att framkallas och jag ska även fixa lite kopior också :)... Nej nu ska jag hoppa in i duschen & sedan njuta av denna söndagsdag, det är ju sol ute :P

Ha en fortsatt trevlig dag, XOXO Lisa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0