Finner inga ord

Hej! Det kan bara inte bli värre nu. Fick ont i hela kroppen igår efter att vi var i Hässleholm och kollade på driftning. Jag gjorde i och för sig lite fynd, köpte en ny cd-spelare till bilen och en skylt där det står "tjejkörning" haha! Det blåste kallt och regnade, antar att jag blev nerkyld eftersom jag frös tills klockan var 20.00 och då gick jag och la mig med en massa filtar och kläder.

Jag går fortfarande på starka värktabletter sedan jag var hos tandläkaren och det är inte mycket mat och dryck jag får i mig, det kan bero på det också. Vaknade upp imorse av samma känsla, men jag hade fortfarande ingen feber. Jag har varken tid eller råd att vara hemma från jobbet, jag slutar ju för fan på jobbet på fredag!

Dessutom är det denna måndag som jag länge har längtat efter, jag ska träffa chefen/butiksägare till en butik och diskutera angående ett jobb, då kan jag lixom inte missta den chansen. Har sovit 4 timmar till nu och jag mår genast mycket bättre som tur är, hoppas jag blir helt bra så jag kan köra och jobba imorgon!

Blir bara så arg på mig själv, varför ska allt skit hända samtidigt? Det är ju dessutom snart riktigt sommar, eller jag hoppas på det i alla fall. Nej nu ska jag försöka äta & dricka lite, och göra ALLT så jag blir frisk tills ikväll....

håll tummarna för mig ikväll :)

XOXO Lisa!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Kanske händer det för att du står ute hela nätterna i allt konstigt väder:) Du säger ju det själv.

2009-06-08 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0