Yes,Yes

Kämpig vecka för min del, ledig en dag denna vecka. Men nu är det inte många veckor kvar av mitt sommarvikariat. Kommer sakna alla, men som sagt hoppar jag gärna in och jobbar om jag kan/vill och har tid till det även om jag pluggar.

Om ett par veckor kan man säga att min "semester" börjar. Eftersom det är ett par veckor till innan skolan börjar, och mitt vikariat hinner ta slut innan, så ska jag verkligen njuta av det sista av sommaren.

Har även tittat över min litteraturlista, och nu verkar jag ha rätt bra koll på det, eller jag hoppas det i alla fall.

Nej, nu bär det snart av till jobbet, får väl göra lite nytta här hemma innan man beger sig.



XOXO Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0