I Can't handle this

Dagarna går och tiden springer iväg. För två dagar sedan vad jag överlycklig över att jag kommit in på Högskolan, men nu är jag mest bara orolig och rädd att jag kommer gå helt fel väg.

Jag vet att den personen som kan komma fram till hur jag ska göra är jag själv, men om jag inte har någon aning om hur jag ska göra med allt, hur fan ska jag då göra? Jag har inte många veckor kvar att bestämma mig på, men på något sätt vill jag samtidigt som jag inte vill. Just nu är jag helt ute och reser, ingenting funkar just nu!

Jobbar ikväll som tur är, behöver rensa tankarna lite!



I can't take it any longer
Thought that we were stronger
All we do is linger
Slipping through our fingers
I don't wanna try now
All that's lefts good-bye
To find a way that I can tell you
I hate this part right here
I hate this part right here
I just can't take your tears
I hate this part right here









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0