Det närmar sig

Tjena! Då var det fredag igen, själv var man ledig igår och det var kanon skönt, efter att ha jobbat sedan i söndags. Det började med massage efter jobbet i onsdagseftermiddag, helt underbar avslutning på den dagen.

När jag kom hem tog jag en skön dusch & sedan körde jag och min sambo och storhandlade på Willys. Såg även en av mina kusiner, & det var riktigt kul att se henne. Ibland upptäcker jag att det är lite skrämmande, hur sällan man träffar sina släktingar, eller jag tycker inte jag träffar dem spciellt ofta, men det är inte det lättaste när man har en sådan stor släkt som vi har.

Min kväll bestod av en lugn och skön kväll framför tv:n :).

Igår torsdags, vaknade jag med tuppen och gick upp och fixade till mig, städade undan lite & sedan tog jag en tur in till staden och köpte det nödvändligaste. Därefter köpte jag en blomma till farmor och farfar och körde hem till dem och hälsade på.

Det var så otroligt kul att se dem, hade verkligen saknat dem enormt mycket.
Kände att jag varit ganska dålig på att hälsa på dem, den senaste tiden, så nu fick jag passa på, när jag väl var ledig.

När jag kom hem, fortsatte jag med att vara duktig, städade, tvättade, lagade mat, & renbäddade. Vi har nytt påslakan som jag är störtförälskad i, jag tycker om det så otroligt mycket :).




Nu är det inte många dagar kvar på mitt sommarjobb, men som sagt hoppar jag gärna in & jobbar om det behövs. Kanske jag kan jobba lite bredvid pluggande, vi får väl se hur det blir :). Denna sommaren har verkligen gått otroligt fort.

Jobbar kväll hela helgen, så det är fullt upp!

XOXO Lisagirl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0