Måndag & allt är som vanligt

Hej på er denna Måndag kväll :) Nu sitter jag här & är helt slut i hela huvudet. Dagen började med att jag körde & jobbade.. & Efter jobbet köpte jag pellets tillsammans med Tommy, tur var väl det eftersom jag inte fick in 20 säckar pellets i min bil :)... därefter körde jag in till staden & köpte resten av födelsedagspresenterna till Tommy eftersom han fyller år på onsdag, det blev pengar till mobilen & 2 snygga tröjor :)... jag tänker på det ekonomiska, speciellt vad vi behöver & vad vi inte behöver. Nu har jag precis kollat på Unga mödrar & firat Tommy med ljus & mys med godis, eftersom jag inte hinner med det imorgon & på Onsdag när han fyller år är jag inte hemma förrän närmare 21.00, eftersom vi ska ha personalmöte på jobbet, Hmmm. Nu pratade jag precis med min efterlängtade Isabelle.. ÅH vad jag älskar den flickan! :)....  Ha en trevlig kväll Puss & Kram



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0