Fredag eftermiddag :)

Hej... Samtalet med chefen gick väldigt bra :) Jag berättade hur allt låg till & hon sa till mig "Lisa, du är inte ensam om att känna det så" Mitt hjärta kändes helt plötsligt mycket lättare. När jag kom hem duschade jag & gjorde vid mig & runt 19.00 kom David & Linda. Vi hade verkligen det jätte trevligt, vi åt, drack & spelade spel & där efter blev det minsann utgång. Träffade även Marlene, Emelie, Micke & Emma på banken & det var kul... synd att man inte träffas oftare bara. jag fick även en fin kommentar av en kille som kom fram & sa till mig " Jag har ingen aning om vem du är, men jag måste bara få säga att du är den vackaraste här ikväll" Gissa om jag blev glad att höra något sådat av en främling som jag aldrig mer kommer träffa igen haha :)... Det var verkligen en trevlig fredags kväll, TACK till alla er som gjorde den minnesvärd. Puss & Kram




Linda & Lisa
Linda & Jag



Vi spelade spel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0