Denna veckan har gått alldeles för fort!

Hej! Onsdag & Idag fyller min älskade sambo 24 år, & jag har inte kunnat fira honom på hela dagen, eftersom jag var på jobbet hela dagen, men vi firade lite tillsammans i måndags som tur var :). Jag & mamma bytte imorse bil, eftersom min skulle in på lagning, efter att jag körde emot, så jag har kört med mammas bil hela dagen & när hon har lämnat in min bil får hon en lånebil till mig, så jag & mamma ska byta bil imorgon på morgonen. I Onsdags jobbade jag också 07.30 - 16.30, & 17.00 - 19.30 hade vi möte. Torsdags, bytte jag & mamma bil igen, fast nu fick jag min lånebil & jag blev riktigt förälskad i den direkt :)... det är en silvrig polo & jag har alltid velat ha en VW. Om jag hade haft råd till en sådan så hade jag lätt köpt den, nu får man se hur länge man behöver ha lånebil, men mig gör det ingenting :). Jobba idag 08.00 - 17.00,. När jag kom hem från jobbet hade min sambo börjat mixtra & trixa med sin "nya" ölmaskin, som jag gav till honom i julklapp, men som han inte hunnit öppna ännu, & det var verkligen kul att se hur kul han tyckte att detta va, eftersom han varit på systemet & köpt en sådan ölboll eller vad det nu kallas för, som vi ska ha imorgon ikväll. Fredag, & denna dagen har jag verkligen längtat efter, även om dagarna bara springer iväg. Det är löning idag, jobba 07.30 - 16.00. Klockan 10 - 11 ska jag på möte med chefen så jag får väl se om jag tänker berätta något om detta, hur allt egentligen ligger till... därefter blir det hem & duscha & sedan kommer Linda & David, sen blir det nog utgång ikväll :) Hoppas er fredag ser lika lovande ut som min Puss & Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0