Julafton

Hej på er. Ibland skäms jag över hur dålig jag har blivit med mitt skrivande här inne, är det inte skolan som tar tid så är det tydligen allt som ska vara fädigt till julafton :P

Jag har haft en kanon bra julafton, god mat, trevligt sällskap och mycket fina julklappar. Jag är så nöjd och tacksam för allt jag fick. TACK! Nu har mellandagsrean också börjat, så nu är det igång igen & därefter nyår på det :).

Själv blir det lite arbete över julen, eftersom jag och en kompis från klassen har ett arbete nu över jul som vi jobbar med, det känns lite konstigt att behöva arbeta med det över jul, men måste man så måste man.
Igår var jag och min kära sambo på jakt efter ett nytt soffbord (Vi behövde verkligen ett nytt sådant) och vi hittade ett som vi båda gillade otroligt mycket, så det blev det, och en ringklocka till dörren.



Idag har jag tagit en tur till stan på förmiddagen, & nu sitter jag här och försöker vara lite social igen :)







Såhär blev det, & jag är helnöjd om man jämför med innan :)






....& förresten, här är min lilla julgran också :)




Ha det underbart, nu ska jag laga lite middag tänkte jag, vi ses XOXO Lisagirl ;)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0