Prövningstiden är över

Måndag igen & dagarna går fort, nu är jag bara ledig i 7 dagar till & sedan börjar allvaret. Har en del att göra nu denna veckan, så tiden lär gå ännu snabbare.

Min helg har varit ganska lugn. Fredags, blev det lite fest, Lördags, var jag på kalas i Vinslöv, en kompis fyllde 25 år & det var verkligen trevligt, Söndags, driftning i Bivaröd så där var vi & kollade lite. Hela eftermiddagen rensade jag i trädgården & det kändes verkligen bra, när man hade hunnit med en hel del.

Har haft mitt körkort i 2 år idag, så nu har jag inte det på någon jävla prövningstid, verkar som om jag kan köra i alla fall, ingen böter heller på de här åren så det är ganska skönt. Men man ska aldrig säga aldrig, en vacker dag dyker väl det också upp!





Min pärla




Lisa i rutan :)




Min lilla bettan, som jag haft i över 1 år nu!

Annars ska jag göra lite nytta idag tänkte jag, handla lite mat & funderar på vad jag ska bjuda på för middag till Fia som kommer imorgon :).....

Ni får ha en underbar måndag, vi ses! XOXO Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0