Nervös

Igår var det Blackrace i Bivaröd & min sambo var med & körde. Det var riktigt kul att se tyckte jag, man såg verkligen hur glad han var i ögonen när han körde, är alltid glad när folk i ens omgivning är glada :)!




;)

Därefter körde jag hem till mina föräldrar & skrev ut de sista papperna inför Högskolan (eftersom vi inte har någon skrivare) & tog jag hål i papperna & satte in dem i pärmar för att jag själv ska kunna hålla reda på allt & vilka papper som är vilka. Därför tänkte jag till snabbt & gjorde en innehållsförtecknig så jag lättare ska kunna hitta!

Idag är det min SISTA lediga dag, sen kommer jag ha att göra några år framåt, det är både skönt att veta att man ska börja på att skaffa sig en utbildning, men också skrämmande att det känns som om det är JÄTTE långt tid innan jag blir det jag vill jobba med. Som det känns nu så känner jag mig ganska så säker, men allt kan förändras.



Jag ska bara njuta av denna dag & naturligtvis är jag ganska nervös inför imorgon. Det är då jag får reda på vilka som kommer i min klass. Som tur är går jag & Sandra i samma klass & vi kan samåka & det är skönt att veta.

Ha en super bra måndag, det ska jag försöka ha :) XOXO Lisagirl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0