Längtar

Hej, igår efter att jag kom hem från jobbet vid 22.30 tiden, la jag mig framför en skräckfilm och åt choklad och drack mjölk. Mmm, jag älskar verkligen det. Mjölk och choklad är en bra kombination, det blir bland annat mljökchoklad, HAHA, där var jag trixie minsann!

Då var det söndag igen & det känns helt ok! Sista kvällen för denna helgen att jobba. Både fredags & lördagskväll har gått bra, och jag har även slutat i tid, så det hade varit skönt om sista kvällen, nu ikväll också hade blivit bra.

Det är verkligen helt sjukt vad jag ser fram emot att börja plugga, äntligen kommer jag få en riktig utbildning & jag kommer förmodligen få jobb inom det när jag är färdig :).... Jag ska verkligen ge allt!








Jag är nästan ledig hela nästa vecka, jobbar bara dag på lördag, så redan imorgon ska jag börja njuta!
& veckan efter det är då allt roligt händer mig, det är allt jag missat under hela sommaren eftersom jag bara jobbat. Så lite ledigt hinner jag få innan jag börjar plugga!

XOXO Lisa!






Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är värd den ledigheten. Tycker du har jobbat dygnet runt nästan.



Hoppas på en skön kväll / Kram

2009-08-09 @ 10:53:13
URL: http://rosadrakar.blogspot.com
Postat av: Stefanie

Hej! fin bild! du går på den gatan där min oskar bor :D

2009-08-09 @ 14:46:29
URL: http://stiffnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0