Halvårs kalas

Lördag & det känns skit bra måste jag säga!

När jag var på systemet igår, köpte jag ett flak öl till min kära sambo utan att han hade någon aning om det. Tur som jag hade, så var han inte hemma när jag kom hem så jag la in alla ölen i kylen & när han kom hem gick han raka vägen till kylskåpet (eftersom han ALLTID är hungrig) men istället för mat, blev det öl för hans del men han var lika glad för det :)...

gissa om han blev glad, det känns så skönt när man kan göra någon glad, jag blev själv glad att han blev glad. En del folk från Hörby kom hit igårkväll & förfestade med mig & Frida innan de skulle ut på Banken, det var trevligt.

Det blev inte så mycket drickande för min del, men det var helt ok eftersom jag var uppe med tuppen idag, vaknade 08.30 & började göra lite nytta :)....


Idag är det halvårs kalas för lilla Rasmus som vi är gudmor & gudfar till, det är alltid kul att träffa de små liven. Jag har köpt en massa saker både till han & storebror Hugo.





Vi med vårt gudbarn Rasmus



Vi får väl se vad resten av lördagskvällen har att bjuda på, ha en underbar lördag :) XOXO Lisagirl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0