Fredag

Underbart med Fredag!

Det har inte hänt allt för mycket sedan jag var på Malmöfestivalen. Jag blir i alla fall mer & mer taggad inför skolan, nu är det inte länge kvar tills jag börjar.
Hade storstädning på G här hemma igår, gjorde de mesta & det kändes helt jävla underbart när man var färdig med allt. På kvällen var jag hos en kompis & kollade på film, det var verkligen trevligt.

Idag har jag handlat & jag plockar undan lite helatiden här hemma, & ikväll blir det nog fest verkar det som, om inget annat så tänker jag i alla fall att korka upp när jag städat färdigt :)....


Ni får ha en superbra fredagskväll :)

XOXO Lisa!



Kommentarer
Postat av: Emma

Lite alkis varning på dig :) haha

2009-08-21 @ 15:23:55
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0