1:a dagen på min semester

Åh vad skönt att äntligen vara ledig fram tills skolan börjar...!

Igårkväll plockade jag & mamma kantareller i skogen, & vi hittade en hel del efter att det regnat en hel dag.

Idag har min dag bestått på Vallåkraträffen tillsammans med min sambo, Johanna & Dennis. Vi hade faktiskt lyckat väder även om det blåste ganska kallt. Känns som om man suttit i en bil hela dagen, den där jävla GPS:en kan man ju inte följa direkt haha!

Det var verkligen en trevlig dag, med en massa snygga bilar som jag INTE hade tackat nej till :P

Nu är jag helt slut & min kväll kommer bestå av en myskväll med godis, dippa & chips till en bra film!

Vi får väl se vad veckan har att bjuda på, jag hoppas att det är en massa roligheter nu när jag väl är ledig!





XOXO Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0