Och slutligen Söndag igen

Jag har verkligen haft en underbar helg, sällskapet har varit underbart och vädret ska vi inte tala om, allt har helt enkelt varit perfekt :) Igår, (lördag) gjorde jag mest bara lite nytta, städade, betalade räkningar handlade mat, och förberedde inför festandet på kvällen, det kändes otroligt bra när man gjort allt man hade planerat att göra. Jag förstår inte var dagarna tar vägen, vi är redan inne i april och snart är det 1 år sedan jag tog studenten, men gissa om jag vill tillbaka till studenten igen, det var verkligen ett minne för livet. Förresten soffan som vi var och kollade på i torsdags, den köpte vi :) är skit nöjd med den, det blev så otroligt bra. Lisa kunde minsann pruta ner lite :), det kommer bild när vi fixat allt klart i vardagsrummet. Natten till idag (söndag) åkte min älskade och REDAN efterlängtade Isabelle till Barcelona och ska vara där i 1 hel månad. Vid sådana tillfällen som detta, inser jag hur mycket jag verkligen ångrar mig att vi inte träffats på ett tag, jag menar, nu är vi inte ens i samma land på en hel månad. Jag älskar våra samtal, du gör mig så glad alltid. Fick ett vackert sms från Isabelle tidigt imorse och jag blev verkligen glad. Man mår verkligen som man förtjänar idag, men inte nog med det... Jag vaknade klockan 07.00 av att en bil stod och tutade som en galning.... som om det skulle göra saken bättre då?... räckte det inte med huvudvärken som jag har. När huvudvärken försvunnit blir det en skön dusch för min del, och sedan rensa rabbaterna. I eftermiddag kommer det någon som ska kolla på min sambos bil, så jag hoppas han får den såld, så han kan köpa den andra bilen som han går och tjatar om hela tiden :). Man känner verkligen att det är söndag idag, allt går så segt och jag känner mig också ganska seg. Ha en trevlig dag, Xoxo Lisa



Kommentarer
Postat av: Emma

Lägg in lite nya bilder på bloggen :)

2009-04-19 @ 17:11:04
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0