Kanon helg

Oj vad tiden går snabbt, hinner knappt in och skriva här inne. I fredags blev det ingen romantisk middag som jag skrev i förra inlägget, och det blev heller ingen chokladmousse till efterrätt. Tanke på att när jag kom hem efter jobbet, var det fullt hus här hemma, så jag kände inte för att göra något mysigt till mig och min sambo då, så jag tänkte att jag gör det någon annan dag istället. Igår började min dag med att jag shoppade lite i stan, men bara sånt som jag behövde.. inväntar ju på GBG med syster i början av maj. När jag kom hem grillade vi och alla andra, och hade riktigt mysigt. Min kväll bestod av alkohol och fest hos Christian och det var mycket trevligt :). Idag, söndag... har jag mest städat, tvättat, diskat, tvättat och städat min bil och lagat en god middag, och faktiskt, så blev det chokladmousse till efterätt idag och det var gudomligt gott, det finns inget bättre än att äta någonting som man varit sugen på riktigt länge... :) Xoxo Lisa




Grillning på G hemma hos oss




Jag precis innan jag begav mig till Christians fest




Middagen jag lagade idag (söndag) det blev en gryta av något slag




Här är min chokladmousse som jag gjorde till efterrätt, lite likt orginalet faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0