Easter

Denna veckan har rullat enormt snabbt :) Vi har mest fixat med vardagsrummet, rivit bort tapeter och flyttat på alla saker, det ska vara helt tomt imorgon, eftersom då börjar renoveringen :).... Så hur ska jag klara mig utan data och tv på hela helgen?, Det kommer inte bli lätt. Idag är det skärtorsdagen, ska fixa det sista på papperna inför Högskolan i Kristianstad, så jag kan lägga på dem idag, sen är det bara till att vänta och se om jag kommer in, jag känner att jag verkligen vill detta nu! Jobbar 08.00 - 17.00. Vi ska gå påskakärringar på jobbet till ålderdomshemmet idag, trevligt :). Där efter blir det till att ta en skön dusch och förbereda med vardagsrummet. Underbart att man är ledig imorgon & då har jag minsann fullt upp med allt möjligt hela dagen. GLAD PÅSK Xoxo Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0