Dålig start på helgen

Igår var en sådan dag då jag kände mig glad redan när jag vaknade, kan vara för att det var fredag och jag slutade jobba redan klockan 14.00, och det var underbart väder. Min morgon startade med att allt var som vanligt, jag var ute i god tid och jag kom iväg i tid. När jag hade kommit mellan Hanaskog och Knislinge började hela bilens högersida darra och jag antog att jag hade fått punktering, så det var bara till att rulla in på parkeringen som låg längs vägen, fan vad obehaglig känsla det var, speciellt när man inte varit med om det innan, så nu är det bara till att köpa nytt vinterdäck, även om man nu ska byta till sommardäck, men det är bra att ha det klart när vinterdäcken ska på igen. Jag kom dessutom försent till jobbet, jag bara HOPPADES på att min fredag skulle bli bättre än såhär, och det blev den också :). Efter jobbet körde jag och Frida in till stan, jag köpte födelsedagspresenter och lite alkohol, trevligt :). Igår kväll grillade vi och sedan var vi i stan och det var verkligen en trevlig fredag även om det var en jobbig start på helgen. Idag, Lördag... består av inhandling av mat och städning och ikväll blir det nog lite fest :) Hoppas ni får en trevlig lördag Xoxo Lisa




Min älskade pärla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0